FAQ

Fejlmeddelelser til GoMINIsite


Oplever du en fejl i GoMINIsite-systemet, sætter vi stor pris på at få besked herom, så vi hurtigst muligt kan rette fejlen.

Hvis du sender en fejlmeddelse til GoMINIsite, sætter vi pris på et såkaldt "skærmdump" (billede af det, man ser på skærmen) med. Det kan i mange tilfælde give os en bedre idé om, hvad problemet kan være og derved give dig hurtigere support.

Sådan gør du:
 

På PC:

- kan du tage et skærmdump ved at trykke på knappen "Prt Scr" (print screen). Som regel findes den øverst over return-knappen, ved siden af "Scroll Lock". Derefter kan du indsætte det i en mail ved at bruge højremusetast og vælge 'indsæt' eller benytte Ctrl-knap + v.
 

På MAC:
-kan du trykke æble, shift, 3 og så ligger skærmbilledet ude på dit skrivebord hvorfra du kan indsætte det i en mail.
 

GoMINIsite | Kongevejen 400 D | 2840 Holte | Tlf.: 70 22 52 12 | support@gominisite.dk